Fortenacademie: experience marketing & escape rooms

Op woensdag 15 april organiseert Liniebreed Ondernemen op Fort C in Muiden een Fortenacademie over experience marketing in het algemeen én het ontwikkelen van een escape room specifiek.

DST is een experience bureau dat storytelling als uitgangspunt heeft in haar belevingsconcepten. DST zal haar visie geven op brand experience, place making, campagnes en hoe je attracties maakt (o.a. gericht op museale of educatieve doelstellingen). Ook zal ze specifiek in gaan op de do’s en dont’s bij de ontwikkeling van een escape room, een hype in Nederland en een zeer geschikt concept voor onze forten, bunkers, kastelen en vestingsteden.

Harm Hasenaar van Fort C zal ook een presentatie geven over de escape game op het fort; ‘De Cryptograaf’. Meld je nu alvast aan voor deze Fortenacademie via onderstaand formulier.

Voor deelnemers van Liniebreed zijn geen kosten aan deelname verbonden. Niet-deelnemers betalen €25 per persoon.

Datum:       woensdag 15 april 2020
Tijd:              16:00 – 19:00 uur
Locatie:       Fort C Muiden
Kosten:        Deelnemers gratis                                                                                                                                                                                         Niet-deelnemers € 25 per persoon (excl. BTW)