Zomer-media-campagne in aantocht

Liniebreed Ondernemen wil deze zomer vakantievierders inspireren om eens een fort, bunker of vesting te bekijken. Hiertoe worden diverse media ingezet. Zo verschijnt in het juninummer van Seniorenwijzer (oplage 80.000) een artikel van 2 pagina’s. Lees het artikel hier. Daarnaast is er een radiocommercial ingekocht voor Sky Radio, Veronica en Radio10. In de week van 4 juli worden maar liefst 95 commercials uitgezonden. Hiermee bereiken we ruim 3,2 miljoen mensen. Luister naar de radiocommercial. Tevens verschijnen er langs de A4 (nabij Hoofddorp) en de A15 (nabij Leerdam) reclames op gigantische digitale borden. Hiermee worden ruim 2 miljoen mensen bereikt. En tot slot heeft Liniebreed display ads ingekocht voor tvgids.nl (500.000 vertoningen). Kortom verdedigingserfgoed deze zomer in de etalage. We weten dat alle locaties van deze liniebrede campagne zullen profiteren!

Altijd op de hoogte?

Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief LinieNieuws.