Promoten
Met eenduidige, moderne marketing en communicatie brengen we de activiteiten op en rond de forten in de waterlinies onder de aandacht van het publiek. Voortdurend haken we aan bij marketing- en promotiemogelijkheden die zich aandienen met als resultaat het optimaal benutten van marketingkansen en een maximaal mediabereik.

De Liniecommunity
Via de Liniecommunity wordt geadverteerd op tal van toeristische websites zoals:
- forten.nl
- uitmetkinderen.nl
- dagjeweg.nl
- uitjes.nl
- hollandidee.com
- kidsproof.nl.
Ook wordt het activiteitenaanbod doorgeplaatst naar de specifieke waterlinies websites, zoals de Stelling van Amsterdam, de Nieuwe Hollandse Waterlinie, de Oude Hollandse Waterlinie en Atlantikwall. Het mediabereik via deze en andere sociale media is meer dan 10 miljoen mensen per jaar.

Social Media
Liniebreed promoot alle activiteiten, routes, arrangementen en wetenswaardigheden in en van de forten en linies op een breed palet sociale media als Linked-in, Facebook, Instagram en Twitter. Met ruim 17.000 volgers op Facebook en Instagram wordt een groot publiek bereikt.
Ook zet Liniebreed regelmatig betaalde campagnes in om meer vind-ik-leuks te verzamelen of om bepaalde events van onze partners te boosten.

Forten.nl
De site is actueel en informatief en wordt door meer dan 270.000 bezoekers per jaar bezocht. Vervolgens wordt er door onze bezoekers meer dan 134.000 keer doorgeklikt naar activiteiten van aangesloten deelnemers. We dragen dus stevig bij aan de traffic naar de websites van de forten, vestingsteden en bunkers.
De site biedt:
- historische informatie
- een actuele agenda met het complete aanbod op alle linielocaties
- wandel- en fietsroutes
- diverse magazines en routegidsen
- het laatste nieuws
Ook zakelijke informatie zoals de mogelijkheden voor het huren van bedrijfsruimtes is op forten.nl te vinden.
Neem een kijkje op www.forten.nl en plan een bezoek aan een van de vele liniewerken!

Joined Promotions

FORT! magazine

Google adwords campagnes
Google Ads-advertenties worden in het zoeknetwerk weergegeven naast de zoekresultaten van Google wanneer mensen zoeken naar relevante locaties of producten zoals een cultureel uitje, unieke vergaderlocatie of bijzonder restaurant. Hiermee kunnen we bijdragen aan een betere naamsbekendheid en groter bereik van onze aangesloten partners. In 2019 leverde alle advertenties 714.000 vertoningen en 82.000 klikken op. De gemiddelde click through rate (CTR) was 11,46%.

Altijd op de hoogte?
Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief LinieNieuws.
