Meer bezoekers forten.nl door radiocommercial

De Radiocommercial die van 31 januari t/m 6 februari jl. op NPO Radio 2 te horen was, heeft gezorgd voor een aanzienlijke stijging van het aantal bezoekers op forten.nl. Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar, waren er in deze week 62% meer bezoekers en 64,8% meer bezoeken. Ter vergelijk, in de 2 weken ervoor hadden we respectievelijk 24% en 20% meer bezoeken dan 2021. Ook meldden zich 127 nieuwe abonnees voor onze publieksnieuwsbrief, de week ervoor waren dit er ‘slechts 24’. De stijging van het websitebezoek komt natuurlijk ook door de inzet van onze social mediakanalen met steeds meer volgers (23% versus 12% in 2021). Maar de commercial heeft een groot aandeel gehad. Van alle websitebezoekers aan forten.nl in de week van de commercial was 82,6% nieuw. Liniebreed hoopt natuurlijk dat dit terugkerende bezoekers worden, zodat al jullie linielocaties en eigen websites, vaker en intensiever worden bekeken. Ons gezamenlijke publiek groeit in ieder geval!

Altijd op de hoogte?

Blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen in de waterlinies en schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief LinieNieuws.